آهنگ بسیار زیبای آشوبم .. اثر گروه چارتار !

این دومین آهنگیه که من از گروه چارتار شنیدم و خوشم اومده ^_^

دیروز رفته بودم آرایشگاه،رادیو پخش کرد..

آهنگ اولی که از گروه چارتار شنیدم و خوشم اومد آهنگ باران تویی هست که قبلاً یبار گذاشته بودم همینجا!

دمشون گرم!یه سرچ بزنید تو گوگل ببینید خواننده اش چقد جوونه!

متن این آهنگ در ادامه مطلب..

 

آهنگ بسیار زیبای آشوبم .. اثر گروه چارتار !

*↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓ کیفیت پایین ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓


کیفیت پایین :دریافت

 

 

▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼کیفیت بالا ▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼▼


کیفیت بالا : دریافت

 

تنها ؛ تویی تو که می تپی به نبض این رهایی

تو فارق از وفور سایه هایی

باز آ که جز تو جهان من حقیقتی ندارد

تو می روی که ابر غم ببارد

به سمت ماندن ات راهی نمیشوی چرا

آشوبم آرامشم تویی

به هر ترانه ای سر میکشم تویی

سحر اضافه کن به فهم آسمام

آشوبم آرامشم تویی

به هر ترانه ای سر میکشم تویی

بیا که بی تو من غم تو صد خزانم

***************

 

بگذار بگویم که از سراب این آب بریدم

من از عطش ترانه آفریدم

به سمت ماندنت راهی نمی شوی چرا

گاهی ستاره هدیه کن به مشت پوچ شب ها

شمرده تر بگو با من حروف رفتنت

تا من بگیرم از دلت همه بهانه ها را

آشوبم آرامشم تویی

به هر ترانه ای سر میکشم تویی

سحر اضافه کن به فهم آسمانم

آشوبم آرامشم تویی

به هر ترانه ای سر میکشم تویی

بیا که بی تو من غم تو صد خزانم