همه دانشگاها ثبت نام شروع کردند الا دانشگاه ما :|

از 24 شهریور تازه ثبت نام اینترنتی شروع میشه


دیروز رفتم پست بانک برای تاییدیه تحصیلی

اولین نفر را پیدا کردم که بیرجند قبول شده .. و همشهری بود(منظورم ساکن زرین شهر)

هرچند اون دانشگاه بیرجند برق قبول شده بود و من صنعتی بیرجند مواد ولی خب برای شروع بد نبود :دی


تو ایسنتاگرام هم یه مشهدی و یه شیرازی پیدا کردم

رفیق مشهدیه ترم پنج بود انگار و همین دانشگاه صنعتی

شیرازیه هم تازه قبول شده بود مثه من ، ولی رشته کامپیوتر..صنعتی بیرجند


+ یه نکته ای هست..

من راست و خداییش به رشته کامپیوتر علاقمندم

کلاً یه زمینه هایی تو این رشته دارم و انصافاً اطلاعاتم در حد خوبیه..

منتهی موقع انتخاب رشته به هر بنی بشری گفتم ، گفت کامپیوتر نریااااااااااااااااااا

کامپیوتر بدرد نمیخوره هااااااااااااااااااااا

کامپیوتر فلانه و بهمانه ...

و خلاصه ما این کامپیوتر را بردیم تو انتخاب های آخر

از طرفی

رشته مواد برای من یه رشته کاملاً سربسته است..ینی جوریه که هیچ حس خاصی بهش ندارم

نه بدم میاد..نه علاقمندم...کاملاً خنثی

حالا امیدوارم  وقتی داخلش شدم خوشم بیاد..


اینا که گفتم واسه این بود که 26شهریور کارنامه نهایی میاد

شاید اگه کامپیوتر یه جای خوب قبول شده باشم تلاش کنم انتقالی بگیرم..