تو این مدت تقریبا چهار ماهه ینی دقیقا از وقتی دانشگاه اومدم

خیلی کمتر تونستم وبلاگمو آپ کنم

ینی اصلنم هدفم این نیست که وبلاگ همیشه آپدیتی داشته باشم

فقط دوست دارم چیزایی که برام پیش میاد را یه جایی ثبت شده داشته باشم

اول از همه امتحانات

از شنبه امتحاناتمون شروع شده

اولیش ریاضی بود،خیلی بهش امیدوارم ^_^

دومیش فیزیک بود،که اصلاً امید بهش ندارم :(

از ریاضی بگم که :

تا حالا یکی از چیزای خوبی که از دانشگاه نصیبم شده اینه که انتگرال گیری را بالاخره یاد گرفتم :))

واقعا تو دبیرستان هیچی حالیم نمیشد از این انتگرال

زیادم سخت نیس

حدس میزنم ریاضی 16 بشم

اما فیزیک

یک : این اداره آموزش دانشگاه ما،واقعا چقدر فکر کرده و اینطور برنامه ریزی کرده؟

ینی اینقدر شعور نداره که مثلا شنبه ریاضیه بعد دوشنبه نباید فیزیک باشه؟

درست از برنامه ریزی های دانشگاه سردرنمیارم

ولی خب منطقی که بخوایم فک کنیم

این برنامه ماست:

شنبه 12 دی -- ریاضی

دوشنبه 14 دی -- فیزیک

(چهارشنبه 16 دی -- اندیشه (که فقط بعضی ها که انتخاب واحد کردن دارن) )

دوشنبه 21 دی -- شیمی

شنبه 26 دی -- زبان

دوشنبه 28 دی -- ادبیات


اول بگم که مثلا شنبه که امتحان ریاضی داشتیم کل دانشگاه امتحان ریاضی داشت و به همین منوال برای بقیه دروس

خب از طرفی هم ترم اول خوده مدیر گروه انتخاب واحد میکنه برامون پس دست خود ما نبود

حالا  آموزش رو چه حسابی فیزیک را پسفردای ریاضی گذاشته؟

ینی واقعا نمیتونسته فیزیک را با هر درس دیگه ای جابجا بچینه ؟

حالا همه اینا به کنار

استاد فیزیک ما این امکان را گذاشت که میان ترم انصراف بدیم در عوض پایان ترم کل نمره باشه

هفت فصل فیزیک هالیدی بود(4تا10)

ینی اینقدر مباحثش زیاد بود که مثلا من یه دور تونستم به طور کامل بخونمش بعد که یه سوال میذاشتن جلوم هنگ میکردم اصن

خلاصه به هر عذابی بود خوندیم و رفتیم سر جلسه امتحان

(چیزی که مسلم بود اینکه خیلی از دانشجوها چون میانترم انصراف دادند استاد یکم باهامون لج کرد)

استاد سوال داده که نیازه توش جواب sin 37 , cos 37 را بدونیم ولی خودش نگفته

من میدونستم یکیش میشه 6/ یکیش میشه 8/ ولی دقیقا نمیدونستم کدوم

از استاد میپرسم سرشو تکون میده

و کلا هر پسری سوال میپرسید جواب نمیداد(2 مورد جلو خودم اتفاق افتاد)

ولی دخترا

دختره دو تا بغل دست من نشسته بود،سوال پرسید اینجا چرا I نداره؟

ینی خودم شنیدم که استاد فرمولشا گفت،کاری که باید میکردا گفت،فقط جواب نهاییا نگفت اونم چون حفظ نبود :\

خب این چه وضعیه آخه؟

امتحان فیزیکا که خیلی بد دادم ولی شاید استاد بتونه قبولم کنه..

خیلی دیروز اعصابم خورد بود


برنامه ترم دومونم اومد

زده شروع کلاسا از 17 بهمن ولی خب ما 24 بهمن میخونیم  ^_^

امتحانات هم دهنمون سرویسه،صاف وسط ماه رمضون از 22 خرداد تا 3 تیر

خدا بخیر کنه


همینا را فعلا داشته باشم تا ..



+ دلم خیلی تنگ شده

آخرین باری که خونه بودم 2آبان بود نزدیک 100روز پیش ینی


* این پستم اصلا چیزی که میخواستم نشد

ولی حالشم ندارم درستش کنم



++ راستی دم شریعتمداری" گرم

زیاد راجع به شخصیتش نمیدونم

ولی پیام دیشبش خیلی خوب بود

" در پی قطع رابطه جیبوتی با ایران، وزارت خارجه کشورمان به دیپلمات‌های جیبوتی 24 ساعت فرصت داد تا کشور خود را روی نقشه پیداکنند."


عالی بودا عااالی :)))))))


** آها یه چیزی هم که دیشب رحمتی مهمون 90 بود

اینم خیلی خوب بود ^_^