سلام

بالاخره ترم اولم تموم شد و ..

کلاً بد نبود

دیروز رسیدم خونه

بررسی امتحانات در ادامه مطلب

اما امتحانات :


امتحان اول : ریاضی شنبه 12 دی( خانم دکتر نایبان)

من دقیقا از عصر پنجشنبه ینی دو روز قبلش شروع کردم خوندن

بدون هیچ پیش مقدمه ای از انتگرال

شب امتحان ساعت 3 خوابیدم و 5 بیدار شدم

و بقیشو همش میخوندم

امتحان خوبی بود انصافاً..نه سخت نه آسون

نمره 17.5  ( نفر دوم کلاس)


* امتحان دوم : فیزیک دوشنبه 14 دی ( آقای دکتر فلاح)

فقط به فاصله زمانی تا امتحان قبلی نگاه میکنم !

و حفظ عزت نفس !

فعلاً صحبتی نیست . . .

( در آینده تکمیل خواهد شد .. حتی شاید در پست مجزا )


امتحان سوم: شیمی دوشنبه 21 دی ( آقای دکتر رونقی)

با پشتوانه میان ترم 7.5 از 10 نمره

و یک دور کاملاً خوب شیمی را خوندن

و کاملاً فهمیدن

و کلاً همه چیز ok

رفتم سر جلسه

با اینکه دو سوال سخت داشت،ولی در کل خوب بود

از استادمون خیلی خوشم میاد

نمره نهایی : 15.25 ( نفر اول کلاس !!!!!!!! )


امتحان چهارم : زبان انگلیسی شنبه 26 دی ( سرکار خانم رحیمی )

با پشتوانه نمره 19.3

و یک مرور اجمالی دروس

و فول ریلکسیشن

رفتم سر جلسه

سخت ترین امتحان ممکن

عجیب غریب ترین نوع سوال

ولی خب

نمره نهایی : 20


امتحان پنجم : فارسی دوشنبه 28 دی (خانم فارغ )

به مدت یک ساعت و سی دقیقه بدون لحظه ای تفکر فققققط مینوشتم فقطططط

با تلاش های صورت
گرفته انشاالله نمره خوبی حاصل خواهد شد

و من الله توفیق !



+ شاید معدل الف بشم ! همه چیز به یک 0/75 بستگی داره ..