دوشنبه 15 شهریور ساعت 6 راه افتادم سمت بیرجند

سه شنبه صبح رسیدم

واسه کارای  مرخصی رفته بودم

مدیر گروهمون نبود

اون زمان خیلی ضدحال بود

ولی بعدش که رفتم پیش معاون آموزشی دانشکده و راهنمایی های به مراتب بهتری انجام داد خوشحال شدم

اینکه یه چیزی هست به اسم مرخصی پزشکی که جزو سنوات تحصیلی محسوب نخواهد شد و اگه دکتر تایید کنه حله

خلاصه تاییدیه پزشک هم فردا صبحش گرفتم و تحویل دادم

الان که دارم این پست را میزارم سه شنبه 23 شهریور هنوز مرخصیم تایید نشده و ان شاالله حله

پنجشنبه هم به دلایلی بیرجند موندم

و جمعه شب راه افتادم سمت مشهد که برم با خانواده باشم

جاتون خالی دعای عرفه هم مشهد بودم .. خیلی عالی بود

صبح روز عید قربان (دوشنبه) راه افتادیم سمت منزل !!

تو راه از سمت شاهرود و سمنان و قم و کاشان اومدیم

شب خونه داداشم تو قم خوابیدیم و صبح راه افتادیم و ظهر خونه بودم

فردا هم به امید خدا عمل دارم

ان شاالله یه عمل خوب و بعدشم زندگی خوب

فقط این یک ترم مرخصی فک کنم خیلی سنگین برام تموم بشه ..

حلال کنید

 

+ طی یک اتفاق عجیب و غریب عمل به روز جمعه 26 شهریور موکول شد !