سلام

یه چند روزی نبودم ؛ ببخشید !

ینی بودما،حال وبلاگ چک کردم نداشتم!

از بــــــــــــــــــــــــــــس شما نظر میذارید آدم حوصله نمیکنه وبلاگ چک کنه که!تروخدا اینقد نظر نذارید!حساب حال منم بکنید!بخدا گناه دارم!اینقد فشار به من نیارید!

به فکر سلامتیتون هم باشید!اینقدر تایپ میکنید خسته میشید خو :)))))))))))

:|


فینالم که امشبه ساعت 23:30 ! آلمان - آرژانتین

پیش بینی من اینه که یکی از این دو حالت میشه:

حالت محتمل تر: آلمان بین دقایق 20-30 یه گل میزنه،بعد آرژانتین فشار میاره گل دوم هم میخوره!نیمه اول 2 - 0 آلمان!نیمه دوم آرژانتین یه گل را جبران میکنه،ولی بعدش آلمان یکی دیگه میزنه و در نهایت : آلمان 3 - 1 آرژانتین

حالت دوم : آرژانتین بازی را میبنده،نیمه دوم اول آلمان یه گل میخوره ولی آخرش مساوی میکنه تو پنالتی ها هم آرژانتین میبره!در اینصورت ایرانیا میریزن تو خیابون :))

چرا؟ چون مقابل قهرمان جهان بهترین بازی را به نمایش گذاشتند و داور حقمون را خورد :))

دیشبم که برزیل به ملکوت اعلاء پیوست! :))

امتیاز م تو مسابقه پیامکی 2014 : 356 امتیاز


تو این دوشب (دیشب و پریشب ) دو تا مهمونی خانوادگی داشتیم!(ما جزو مدعوین محترم بودیم:)) )

مهمونی اول:

به همه مرغ دادند به من یکی کباب ! خیلی باحال بود!زیاد مرغ و کباب برام فرق نداره هرچندکباب بهتره!ولی خب نمیدونم رو چه حسابی تو کل سفره فقط ماله من کباب بود!فک کنم از امدادهای الهی بود :))

تو این مهمونی برنده مقدار پول زیادی شدیم :)) ! ایشالا به زودی زود اگه شما هم دعا کنید یه گوشی میخرم پیرو این پست :)) ( فک کنم بالاخره دعاهاتون داره مستجاب میشه)

مهمونی دوم :

یه غذایی خوردم که بار دومم بود میخوردم!اسمش بود "کباب حسینی"!بد نبود!زیاد خوشم نیمد!

+ دوستان آشنائیان کلیه اقوام وابسته ، عاجزانه تقاضا مندیم برای شادی روح این جانب،شادی جسم اینجانب،شادی خودتون،ذوق کردن نفری یه صلوات بهمراه یه نظر بفرستید :))

عقده ای شدم خو !

++ ولادت امام حسن مجتبی (ع) بر شما مبارک باشه!