بالاخره منم به خانواده رایتل خوش اومدم :))
(واللا خودش گفت خوش اومدی :دی)

یه ماه پیش
دقیقاً چهارشنبه ای که ایران با روسیه بازی داشت والیبال،شب قدر بود من یه سیمکارت رایتل طرح رای آموز ثبت نام کردم
طی گفته سایت ظرف 5 روز کاری آینده به دستم خواهد رسید
ولی دقیقاً امروز 22 مرداد 93(چهارشنبه یک ماه بعد) بدستم رسید!
البته عادیه،چون تو شهر ما نمایندگی نداره حق هم داره انصافاً..
انصافاً سرعت اینترنتش خوبه!نسبت به ایرانسل که محشره !
شمارمم 0581 *** 0921
بعله ! :))
فقط یکم توش گمم!ماشالا اینقد امکانات داره نمیدونم چیکار کنم!هولم :))

+ مسابقه : کی میتونه سه رقم وسط شماره رایتلمو حدس بزنه؟؟
راهنمایی اصلاً نداریم(عدد رُند نیست)


دوم اینکه گواهینامه هم گرفتم !
افسره که ماه بود!جناب سرهنگ عسکری
خیلی خوب بود خدائیش
من نفر دوم بودم
نفر اول افتضاح بود،دو بار ماشین خاموش کرد،بار دوم گفت بفرما پایین
حالا ماشین وسط خیابون،به من گفت بیا راه بیفت!
آقا راه افتادیم گفت یه یه فرمونه بزن؛منم یه دو فرمونه زدم :))))))))
خدائیش جا کم بود،خودش فهمید!
بعد گفت برو دوبل،رفتم دوبل خوب بود تا اینجاش
گفت یه دنده عقب برو،من خیلی سوتی دادم تو این مرحله،رفتم وسط خیابون!خودش ترمز گرفت،گفت آروم بیا چپ فرمونا اروم بطرف من بیار
منم با راهنماییاش اومدم و بالاخره قبول شدم
داشتم بال در میوردم!
:))
خدائیش بلد بودم،استرس داشتم

جلو بعضیا سربلند شدیم :دی