{ اصن عنوان را حال کردید :))..همچین با حس بخونید خیلی جذاب میشه :)))) }

حالا بیخیال این :|

من یه اشتباهی تو انتخاب رشته کردم :|

خیلی اشتباه خفنیه!

من نمیدونم چرا اشتباهی حسابداری یزد را تو اولویت 44 زدم :|

بعد حسابداری مکانیک و مواد را زدم!

ینی به ترتیب رشته: برق-کامپیوتر-صنایع - حسابداری یزد - مکانیک - مواد

به ترتیب شهر : تهران - اصفهان - مشهد- کاشان - یزد - شهر کرد - زنجان - همدان - ملایر

حالا مشکل اینجا من حسابداری یزد را اگه بیارم و مثلاً اگه میشده مکانیک یا مواد ملایر را بیارم و نیوردم خودمو میکشم :((


سوتیه بدیه!اینقد بده که نمیتونم توصیف کنم!

اگه حسابداری یزد را نیوردم ولی مثلاً مکانیک یا مواد بقیه جاها را اوردم که خیلی باید کلامم بندازم هوا!

اگه حسابداری یزد را بیارم و اونا را در هرصورت نیارم بازم راضی ام

ولی خدایی نکرده اگه حسابداری یزد را بیارم و تو مهر که نتایج نهایی اعلام میشه بفهمم اونارم میوردم دیگه باس برم بمیرم :| :|

نمیدونم..

خدایا به امید تو ...