سلام

عزاداری هاتون قبول

من واقعاً موندم!؟

تو این سرما

آخه چرا؟

این خانومها چرا همچین اند؟؟!

تو این سرما حداقل حجاب نمیخوای نداشته باشی، نداشته باش ؛ به جهنم! خو خودتون سرما میخورید!

یا به قول دیگه

تو این سرما حجاب نمیزارید که سرمابخورید ؛ به جهنم! حداقل حرمت تاسوعا عاشورا  را حفظ کن!

کسی مجبورتون نکرده تو این سرما و روز تاسوعا با این وضع بیاید بیرون!

اینجوری که عزاداری نمیشه!

بخدا من موندم

حالا میخوای آرایش بکنی،بکن

میخوای تیپ بزنی،بزن

میخوای موهاتو بدی دمِ باد،بده

حالا نمیخوای چادر سر کنی،سر نکن

چرا دیگه میخوای سرمابخوری!؟؟؟؟

حداقل مانتو که میپوشید یه کاپشنم بندازید روش خودبخود حجابتون خیلی بهتر میشه!

دیگه چشم کنترل کردنم حدی داره!

بماند که من ادعای چشم پاکی ندارم ولی شمام نه دیگه در این حد

بعضی پسرا هم که دیگه ماشالا !یه تاسوعا ، عاشورا را بیخیال شید!

هووووووووم ! من دارم سخت میگیرم؟!

اینام آثار پشت کنکور موندنه!که آدم دو ماه از خونه بیرون نمیره

بعد دوماه که میرم اینطوری میشه!


+ فردا 6:30 صبح زیارت عاشورا ، مصلی زرین شهر!

بهترین مراسم کل شهرمون از نظر من همین برنامه فرداست


++ امسال یه نکته خیلی مثبتی که دیدم اتحاد شهرمون بود!

واسه اولین بار تجمع عزادای حسینی در فلکه مرکزی با حضور همه اقشار شهر!همه اقشار ..

زرین شهریا خودتون فهمیدید چی گفتم!آقا مهدی؟اون آقا مهدی؟علیرضا؟..؟


× نذری گرفتن و مداحی کردن ارزش دل شکستن نداره
من که نه
دلم واسه اونایی سوخت که با اینکه یه دیگ پر هنوز بود ولی بهش گفتن دیگه تموم شد
دلم واسه اون پسر بچه ای سوخت که کلی تو صف وایساد که نویتش بشه مداحی کنه ولی نذاشتن

کاش مراعات میکردند