سلام

امروز (چهارشنبه17اردیبهشت) امتحان شیمی داشتیم!زیاد خوب ننوشتم !

دیشب تولد پسرداداشم بود!رفتیم جشن تولد !خوب بود ! ولی امتحان بد بود :(

شنبه امتحان هندسه تحلیلی داریم!

***

امروز:

تو برگه ای که برنامه امتحانات را زدن نوشتن ساعت 8:30 صبح!امروز ساعت 8:20 رسیدم مدرسه دیدم 20 دقیقه است امتحان شروع شده!منم درست نخونده بودم :| !

تو همون وهله آقای عسگری(دبیر شیمی) اومده از من میپرسی برگه را چک کن ببین همشو درس دادم :| :|

هیچی خلاصه!امتحان 46 سوالی را وایسادم یکی یکی چک میکنم!نصفشو که همینجوری سَرسَری نگا میکردم بلد نبودم!یه سری هم ناآشنا بود!

بهش گفتم والا بنظر من همشو درس ندادی :)) :))

پایه فیلم ما هم شده بود آقای نسیمی :)) =))

خعلی باحاله!کمک دست معاون امور دفتریه مدرسه مونه ولی فک میکنه مسئول بخش امتحاناته :))

مدیر و ناظم و مراقبا اَزَمون تقلب نمیرفتن!این بابا حساس شده بود !چشاشو ذل کرده بود رو همه !!

بچه ها هم مورد لطف قرارشون دادن!بیچاره را خیلی دست انداختیم!ولی حقشه :دی


التماس دعا!