لینک دانلود سوالات امتحان نهایی93 به همراه پاسخنامه درس فیزیک پیش دانشگاهی رشته ریاضی


لینک دانلود سوالات امتحان نهایی93 به همراه پاسخنامه درس فیزیک پیش دانشگاهی رشته تجربی


خب ..

رسیدیم به امتحان فیزیک!

اول از همه بگم توپم پره حسابی!

آخه یعنی چی برای 280 صفحه کتاب فقط یه روز وقت گذاشتن؟



قبلاً ها!ینی زمانی که پیش دانشگاهی به صورت ترمی-واحدی ارائه میشد دانش آموزا باید فقط چهارفصل آخر را امتحان میدادن!ولی از 2 سال پیش که سالی-واحدی شده باید کل کتاب را امتحان بدن!بعد جالب اینه که حجم و مطالب کتاب تقریباً همون قبلیاس K

آخه واقعاً چرا؟؟

اون دانش آموز بدبختی که میخواد بره رشته پزشکی،آی تی،یا ... چرا باید روش غنی سازی اورانیوم را بدونه!

اصن بخوایم معقولانه هم نگا کنیم تیم هسته ای مذاکره کننده فعلی دارن بخاطر ما پیش دانشگاهیا غنی سازی 20% را به زیر5% تبدیل میکنن که ما دیگه ازینا نخونیم!:))

حالا فلسفه کارای مستر ظریف را فهمیدم J)

من خودم دیشب از هشت فصل موجود 4 فصلشو به دقت خوندم!2فصل را فقط فرمول خوندم!2فصل هم فقط نگا انداختم روش!

فصل هشت که اصن حرفشو نزن!یه مش مزخرفات سر هم کردن چِپوندن تو کتاب!

اقداماتی در جهت اعتراض انجام دادیم که اگه کارمون گرفت به سمع و نظر شما میرسانیم :))


اما بررسی امتحان!

اولاً اینکه ایندفعه خیلی خوب جا بودم من!ینی موقعیت مکانی دور از چشم مراقبان بود و این خودش مزیت بزرگیه :))

ثانیاً برای من تاحالا اتفاق نیفتاده بود یه درس را کامل بلد نباشم ولی استرس نداشته باشم!!ینی واقعاً وقتی نشستم رو صندلی استرسم صفر بود!انگار نه انگار که امتحان نهایی بود!

حالا بررسی سوالات و اتفاقات:

سوال اول:

نیرو آهنگ تغییر .... است!

انصافاً بدترین نوع سوال بود!اومده بودن یه جمله یه خطی کتاب را خلاصه وار نوشته بودن بعدشم جا خالی :|

سوال سه:

یه سوال "یِخته مفهومی" ! الان که پاسخنامه را دیدم پکیدم از خنده :))

همه استدلال را درست نوشتم جواب آخر را غلط :))

اصن مگه میشه!

یه همچین موجودیم من :)) لِنگه ندارم =))

سوال چهار:

دوباره مثه سوال سه!درست استدلال کردم جواب را اشتباه نوشتم :)) !نوشتم کاهش دوره نوسان فنر :|!

سوال شش:

قسمت آ ینی واقعاً واقعاً واقعاً سوال خنده دار و بیخودی بود :)) :))

خدائیش یه بار بخونیدش!

قسمت ب هم که کلاً برعکس نوشتم :(

سوال هفت:

به جان خودم قسم این فرمول که تو پاسخنامه نوشته را نداشتیم!ما کلاً از اثر دوپلر یه فرمول اساسی یاد گرفتیم!

تنها قسمتی که احتمال 99%میدادم نمره بگیرم نمره کامل نمیگیرم :(

سوال 9:

دم معلممون گرم!عین این سوال را چند وقت پیش امتحان گرفت از کلاسمون!ینی خوده خوده خوده همین سوال بودا!

و اما سوال 17:

خو ینی چی آخه!؟؟

"در این نمودار یک اشکال عمدی وجود دارد" :|

یعنی حتماً باید از این قسمت سوال میدادن؟؟نه خدائیش رسالت این سوال چی بود!!

خداروشکر که شانسی(کاملاً شانسی)درست نوشتم!ولی این رسمش نیست!کوه به کوه نمیرسه!ولی دانش آموز به طراح میرسه :))

سوال 18:

خوراک خودمه!!جیک ثانیه نوشتم!! :)


آزمایش یانگ + لوله صوتی را اصلاً نگاه نکردم به مسائلش!ولی خب با این حال یک نمره میگیرم ازش!


حدس خودم 15 یا 16!


خدایا به امید تو!


واقعاً خدا رحم کرد بهشون که امتحان را آسون گرفتند!وگرنه ... :))