وای دیشب دیوونه شدم از گزارشگری این جواد خیابانی :|

بازی فینال جام باشگاه اروپا بین "اتلتیکو مادرید"و "رئال مادرید" بود!

هر تیمی هر کاری میکرد خیابانی میگفت :"تیم مادریدی" :|

مثلاً میگفت :"یه حمله از سوی مادریدی ها" :|

خو مگه غیر مادریدی هم داشتیم تو بازی ؟؟:|


ولی دیشب بازی قشنگی بود!مخصوصاً نیمه دوم!

من یکم درس میخوندم یکم بازی میدیدم :))

هیچی از درسام نفهیدم :))

دقیقه 94 که سرخیو راموس گل زد فقط من بیدار بودم،تو دلم چنان دادی زدم که پس لرزه هاش به صورت صدای خفیف از دهنم اومد بیرون :))

طرفدار رئال نیستما!ولی دیشب یهو از نیمه دوم دوست داشتم رئال گل مساوی را بزنه :))

بعدشم که 2-1 و 3-1 و 4-1 . .

بهر حال تبریک به رئالی های محترم!به قول خیابانی تبریک به مادریدی ها :)) :))



+ آها راستی این دی ماریا میخواد جلو ایران بازی کنه که لوله میشیم :|

دیشب مثه فرفره میرفت :|

اصن خعلی خوب بازی میکرد!