پاسخنامه صادر شد !

لینک دانلود سوالات و پاسخنامه امتحان نهایی دیفرانسیل و انتگرال پیش دانشگاهی سال 93


خب!اما آخرین امتحان نهایی من! (انشاالله)

امتحان آسونی گرفته بودند!ینی اصن هیچ سوال خاص،نکته دار،عجیب،غریب نداده بودند!
همه سوالات معمولی و قابل حل بود !(غیر قابل حل:ینی سوالاتی که اصن نشه بهشون نگا کرد،نشه بهشون فکر کرد :)) )

مراقبای این امتحان اصن خیلی جالب شده بودند!
دیدید وقتی یکی میدونه. ..



دیدید وقتی یکی میدونه یه نفر میخواد بمیره یا اتفاق بدی براش بیفته همه باهاش مهربون میشن!همه چی مطابق میل اون میخوان پیش ببرن!سر امتحان هم همینجور شده بود!

اولاً در اقدامی عجیب و باور نکردنی بهمون شیرین عسل دادند :))

دوماً اصن تقلب نمیگرفتن!تابلو ما بچه ها باهم "سلام احوالپرسی" (اصطلاحی که ما برای تقلب انتخاب کردیم :)) میکردیم و اونا هیچی نمیگفتم! کاش همیشه اینجور بود :دی

اما بررسی امتحان:

من که از فصل 0 و 1 و 2 فقط و فقط قضیه مقدار میانی و قضیه بولتزانو را خونده بودم!

سوال اول سوال جاخالی بود !

قسمت الف شو به طرز باور نکردنی با حدسیات جواب دادم :)) ! درست بود :)) :))

گفتم بود کسر مساوی عدد ...0/833333 برابر است با ________ .

من اومدم با ماشین حساب 4 را تقسیم بر 5 کردم!دیدم یه عدد نزدیک این شد !اومدم 4 را تقسیم بر 4.8 کردم ! درست شد !

منم اومدم نوشتم 40 تقسیم بر 48 !

الان که پاسخنامه را چک کردم دیدم نوشته 5 تقسیم بر 6 !که ساده شده همونه !پس ینی درست :))

قسمت ب را نمیدونم آخرش درست نوشتم یا غلط :))

یه بار نوشتم موجود نیست،یه بار نوشتم 2- !یادم نیست!

قسمت ج هم هیچی !

خداروشکر سوال قضیه بولتزانو که خونده بودم اومد :))خعلی حال میده اینجور مواقع !

سوال 9 برعکس نوشتم :((

جوابشو برعکس حساب کردم :(

اما میرسیم به انتگرال!

من تا ساعت 11شب قبل از امتحان یک کلمه انتگرال نخونده بودم!هیچی هیچی !

ساعت 11:15 بازی فینال جام باشگاه ها بود!

من حین دیدن بازی انتگرالم میخوندم!

دیگه خودتون تا آخرشو برید :))

سوال 13 را از راه غیر پاسخنامه رفتم :))

سوال چهارده را از راه "منَ درآوردی" رفتم!

سوال 15 را دقیقاً نمیدونم چیکار کردم ولی یادمه یه چیزایی نوشتم!من از 4 نمره موجود در انتگرال به 1 نمره اش هم راضیم :)) :))


موفق و پیروز و سربلند باشید


احتمالاً 14 میارم !