سعدیا گرچه سخندان و مصالح گویی                             به عمل کار برآید به سخندانی نیست

روحانیا گرچه سخندان و مصالح گویی                             به عمل کار برآید به نشست خبری نیست!!

(الان مثلاً میخواستم خوشمزه بازی در بیارم!)

حرف های آقای روحانی که تو نشست خبری خوب بود!! حرف هاشون ایده آل بود...

امیدوارم کارهاشون هم مثل حرف هاشون خوب باشه!!

آقایی هم که اومد به نمایندگی از "ایران سپید" که خبرنگار نابینایان بود، خعلی باحال بود!واقعاً صداقتش منو کشت...

از یه خصلت آقای روحانی که بدم میاد اینه که ایشون خیلی منبری صحبت میکنن!!این منبری صحبت کردنشون به مذاق من خوش نیومد...

مثل دیگر روسای جمهور از پاسخ دادن به بعضی سوالات طفره رفت و به بعضی سوالات جوابای بی ربط میداد هرچند باید بپذیریم سوالات برخی خبرنگاران هم افتضاح بود!!!

اون یه تیکه هم که گفت من با "کلید" اومدم نه با "داس"!!خودم به شخصه پکیدم از خنده!!خیلی باحال گفت...

کلاً حرف هاشون نسبتاً امیدوار کننده بود ولی من از بعضی جواب هایی که داد چندان خوشم نیومد...همون بحث منبری بودن خیلی تو جواب دادن به سوالات به چشم میومد...

وضعیت سالن نشست افتضاح بود!!یعنی فک کنم اگه یه نفر دیگه به جمع اضافه میشد باید میرفت کنار دست روحانی وا میستاد!!

آها راستی اون یه تیکه هم که گفت سوال سختی بود! میخواست مسلط بودن به زبان انگلیسی را به بقیه ثابت کنه!که خوب هم ثابت کرد واقعاً سوالش سخت بود..

من اولین بار بود میدیدم خبرنگار"BBC" اومده تو محافل رسمی سوالشو میپرسه!!خیلی جالب بود..

دوستان و مخاطبانی که این برنامه را دیدید اگه فهمیدید آخر مجلس چی شد من رو هم بی خبر نذارید!!

دقیقاً چی گفتند که شبکه خبر سانسورش کرد؟؟

گفتند:روحانی یادت باشه    ××××[شبکه خبر این یه تیکه صدا را قطع کرد]باید باشه

کسی نفهمید کی باید باشه؟؟


بعداً نوشت:بالاخره فهمیدم!آخرش که گفتم نفهمیدم چی گفته شد،این گفته شد:

در پایان این نشست خبری یکی از حاضران در این مراسم که هویتش مشخص نبود با صدای بلند خطاب به روحانی گفت: "روحانی یادت باشه میرحسین باید باشه".این گفته که به طور زنده از تلویزیون پخش شد با سکوت روحانی و خروج او از سالن کنفرانس همراه شد.منبع قسمت بعداً نوشت:ایسنا.