دیروز شب(یا به اصطلاح خودمون دیشب) سوار تاکسی شده بودم

از "هلال احمر "میخواستم برم "مرکزی" (قابل توجه همشهریان)

من نفر آخر سوار شدم!نفر جلو یک آقایی نشسته بود و دوتا خانوم هم عقب منم رفتم عقب پیش بانوان گرام!

این دو نفر میخواستند بین راه پیاده بشن (ایستگاه مبارکه {جهت اطلاع همشهریان} )

راننده تاکسی ماشین را لب جدول نگه داشت!

واسه اینکه اونا پیاده بشن من مجبورم بودم پیاده شم،وقتی پیاده شدم متوجه شدم تاکسی خیییلی بدجا نگه داشته دقیقا تو شیب جدول نگه داشته

خانوم اولی که پیاده شد چشمتون روز بد نبینه لیز خورد و شترررررررررق خورد زمین!البته به حالت نشسته افتاد

افتادن این خانوم همانا و فوش خوردن من همانا :|

به من میگفت چرا دستشو نگرفتم که نخوره زمین بووووووووووووووووق {مثلن: مگه کوری :/ }

منم چشام چارتا شده بود :))

حالا شما بگید من کارم اشتباه بوده یا اون الکی حرف میزد؟؟

ذکر چند نکته الزامیست:

1.به فرض اگر من دست ایشون را میگرفتم چه بسا خودم هم میفتادم روش،روی لبه جدول وایساده بودم تعادل نداشتم اصلن :|

2.خانومه جوون بود!

3.از کجا معلوم من دستشو میگرفتم که نخوره زمین بعد نگه تو غلط کردی دست به نامحرم زدی؟؟

4. هوا خیییییییییلی سرد بود!خیلی خیلی خیلی

5. اینو میخواستم نگم ولی حیفم اومد:دی

وقتی سرکار خانوم خوب فوش دادن و داد و بیداد و جیغ،صرررررفاً واسه اینکه فکر نکنه کم اوردم گفتم:

"خب باشه الان دستتون را بدید تا کمک کنم بلند شید" =)))))))))))))


* حیف که خعلی مودبم ^_^