هامُ عَلِیکُم ! (همون "سلام" جواد رضویان تو درحاشیه )

دیشب ساعت 10 سایت باز شد برای انتخاب رشته

من هنوز در مرحله تحقیقاتم

پارسال میشد انتخاب رشته بهتری داشته باشم

ولی امسال دیگه حواسم هست

very natural & very realism !

خیلی طبیعی و واقع گرایانه !

پارسال تو هپروت بودم!

من امسال اولویت رشته ام

با م.مکانیک !

میدونم انتخاب رشته ام نحوه غلطیه ولی خب تو اولویت های بعدی رشته های

م.صنایع

م.مواد

م.عمران

م.شیمی

م.کام

فیزیک

شیمی

خیلی بودنش بخاطر اینه که امسال باس برم دانشگا

و احتمال  99/9 % دانشگاه دولتی و نه غیر انتفایی!

من دلم میگه امسال طرفای بیرجند و اونجاها قبول میشم

نمیدونم اینجوری باشم :)

یا اینجوری :(

توکل به خدا

این چند روز بگذره

میخوام یه پست مشتی بزارم

یه چیز بگم که بعدها که اومدم وبمو ببینم یادم بیفته و بخندم!

امسال از 150 انتخابی که میتونم داشته باشم فعلا 210 تا را انتخاب کردم :)))))))))

حلا موندم کدوماشا حذف کنم :|

تازه

میخوام یدونه هم بزارم برای غیرانتفایی!

خدا بخیر کنه

* در ضمن سازمان سنجش یا بعضی دانشگاه ها یا مولف دفترچه راهنمای انتخاب رشته یا همشون دروغگوِئند ! والسلام

دلیل دارمااااااااااااااااااااااا


~~> برای همه حرفای بالا توضیح دارم!اگه شد تو کامنت ها و اگه نشد تو پست های بعدی میگم!

یا علی

التماس دعا ویژه !

* ههههه!چقد تو عکس خودما تحویل گرفتم ^_^