Hi every body !
How are you today  ?

دیگه رفتیم تو دوران خماری!
منتظریم دهه دوم شهریور بشه و ببینیم کجا قبول شدیم!اصن عایا قبول میشیم!
اما
انتخاب رشته امسال بنا به دلایلی مجبور بودم تنها بزنم تو سایت
خب مسلماً امکان خطا هست
چون باید کدرشته را نگاه کنم،بزنم تو سایت و مطابقت بدم
اونم 1
39 کد رشته!
فلذا برای همین رفتم خدمت پسرخاله گرام و گفتم که بایم با هم یه بار چک کنیم فقط
حالا ساعت چنده 23:30 روز 12 مرداد
سازمان سنجش:انتخاب رشته تا ساعت 24 امروز (12مرداد) مقدور است!
ینی نیم ساعت زمان داشتیم
خلاصه تا انتخاب 56 همه چیز عالی
ولی انتخاب 57


- 10536 ، کاردان فنی عمران - | گرایش نقشه برداری| - کاردانی - دانشگاه زابل (سیستان بلوچستان) - روزانه

یا قمر بنی هاشم!ینی یه جوری بود که مطططمئنم که همینو میوردم!چون قبل ترش چیز محتمل خیلی توش کم بود!
خلاصه تند تند تند
ساعت 23:51
تونستم اصلاحش کنم!

چیزی که من میخواستم بزنم :

- 10563 ، مهندسی مواد - |گرایش متالورژی استخراجی| - کارشناسی - دانشگاه زنجان(استان زنجان) - روزانه

و تموم شد!
اومدم خونه و خوابیدم و صبح شد و گفتم بزار یه بار دیگه چک کنم!


- مکانیک یزد
- مکانیک شهرکرد
- ....
- ...
- ..
- .

تا رسیدم به انتخاب 22 مکانیک سبزوار
یکم پیش خودم دو دو تا چارتا کردم دیدم یکم کاش جای اینو تغییر داده بودم
و همینجور رفتم جلو
انتخاب 93 مهندسی کامپیوتر قاینات
گفتم کاش اینجا نزده بودم
خلاصه یکم ناراحت و دل خون دیگه توکل کردم به خدا
و الکی یه نگاه به سایت سنجش انداختم دیدم اوووووووووووووووف!
هنوز لینکش هست!
حالا من تند تند تند تند
داشتم جابجایی میکردم!
تا اینکه رسیدم به چیزی که میخواستم ^_^

و بالاخره ساعت 18:30 روز سه شنبه 13مرداد94 انتخاب رشته نهایی را فرستادم

* چیزی که خودم بهش خییییییلی راضیم انتخاب 47 ! خداکنه بیارم و یا قبل 47!
* چیزی که دیگه برای خوشحال شدنم لازمه انتخاب قبل 112 !
* چیزی که دیگه بهش امید دارم انتخاب 112 تا 131
* و 131 تا 139 را اصلاً نمیخوام :|


پیوست :

درضمن چقدر اونهایی که مسئول خوابگاه یا مسئول تدوین دفترچه راهنمای انتخاب رشته یا نمیدونم چی هستند ........ هستند :|
برای بیشتر دانشگاه های کشور زده فاقد خوابگاه،معذوریم،مقدور نمیباشد،فقط در حد یه سلام علیک بیا تو خوابگاه،تعهد نداریم،محدودیت داریم،تحریمیم،اصن اینورا نیاید،برو گمشو،شبانه حرف نزن :|
حالا چیزی که تو واقعیت هست مثلاً دانشگاه شهرکرد را براتون مثال میزنم:
چیزی که تو دفترچه نوشته:

- این دانشگاه دارای محدودیت خوابگاه می باشد،لذا مطابق شیوه نامه واگذاری خوابگاه به حداکثر 30% دانشجویان روزانه واجدالشرایط به مدت حداکثر 6 ترم خوابگاه تعلق میگیرد بدیهی است خوابگاه در قبال تامین خوابگاه هیچگونه تعهدی ندارد!

چیزی که واقعیت هست :
دانشگاه علاوه بر اینکه برتمام دانشجویان دوره روزانه خوابگاه میده حتی با فاصله نزدیک
به تمام دانشجویان دوره شبانه خوابگاه دولتی خوده دانشگاه میده!

نمونه دیگه دانشگاه صنعتی اصفهان که نوشته نمیدونم اصن طرف خوابگاه نیاید و اینا
به همشهری من که فقط 35 دقیقه فاصله داره تا اصفهان خوابگاه داده!


حالا این هیچی!
اینکه بعضی دانشگاه ها نوشته این دانشگاه فاقد خوابگاه و هرگونه امکانات رفاهی می باشد!
بعد میرم تو سایتش زده امور خوابگاه ها  !! o_O
و به همین منوال برای دانشگاه های دیگه..
نمیدونم چرا اینجوریه!؟ینی میخوان منت سر دانشجو بزارن؟؟!!