سلاااااااااااااااااااااااااااام !

حالتون چطوره؟؟؟ عااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

امممممممم

خیلی وخته میخوام یه کَتِگوری(category)جدید تو سایتم( :)) ) باز کنم به اسم خندوانه !

اول یه توضیح مختصر بدم و شروع کنیم ..

همونطور که خیلی ها میدونند من علاقه زیادی به مباحث تلویزیون اعم از فنی و غیر فنی دارم

  مثلاً ازتماشا کردن که همه میتونند ببینند گرفته تا  شبکه های دیجیتال به اصطلاح dvb-t ، سیگنال رسانی ، نعوذ بالله ماهواره( :دی ) ، فرکانس ها و خلاصه به اصطلاح خوره تلویزیونم !

ارجاع به این صفحه ◄ تلویزیون و دیجیتال ! 

از وقتی شبکه نسیم شروع به کار کرد(26 شهریور 92 و 15مهر92) یه سری انتقاداتی وارد بود به شبکه

مثلاً اینکه بیشتر برنامه هاشون تکراری بود،بدلیل محدودیت های فنی امکان سراسری شدنش نبود و ...

شبکه نسیم کار خودشا خیلی طوفانی آغاز کرد!ینی در روزی که شروع به کار کرد یه جشن 3 توووووووپ برگزار کرد!و اون اولین و آخرین برنامه جذاب این شبکه بود..

شبکه همش چیزای تکراری پخش میکرد،اصن این شبکه سراسری نشده بود فقط تهرانیها میتونستند ببیند که تازه فقط بعضی از تهرانیها دستگاه گیرنده دیجیتال داشتند و فقط بعضیهاشون برنامه های صداوسیما را دنبال میکردند ..

و گذشت تا 21 خرداد 93

سبک جدید برنامه در صدا و سیما ایران!برنامه ای به اسم خندوانه با اجرای رامبد جوان !

سری اول برنامه خندوانه از 21 خرداد 93 شروع شد و نگرفت!اتفاقاتی تقریباً لوث و یخ !

سری اول خندوانه 3 آبان 93 تمام شد..

این از اوین کار های تولیدی مختص شبکه نسیم بود!

شاد از 21 خرداد تا 3 آبان فقط تعداد اندکی برنامه دلپسند و جذاب پخش شد..

(من خودم شاید دو سه بار دیدم اونم به صوری گذری)

اواسط آبان رییس صدا و سیما تغییر کرد! عزت (الله ضرغامی)  رفت و سرافراز آمد !

با اومدن رییس جدید رویه صدا وسیما تغییر کرد!

شبکه تماشا با شبکه نمایش ادغام شد و با به وجود اومدن فضای جدید امکان سراسری شدن شبکه نسیم بوقوع پیوست!

سوم دی ماه 93 شبکه نسیم سراسری شد!

از وقتی سراسری شد این شبکه یه سری برنامه هایی که قبلاً از این شبکه پخش شده بود بازپخش شد تا همه مردم ببیند!

از 29 فروردین 94 سری جدید برنامه خندوانه با پلن و دکور جدید به روی آنتن رفت!

من کم و بیش نگاهش میکردم..خوشم میومد از بعضی برنامه هاش تا اینکه یه شب

جناب خان اومده بود و من دیدم و ترکیدم :))))))

و گذشت و گذشت..

برنامه خندوانه الان بنظر من یکی از جذاب ترین برنامه های تاریخ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایرانه !

این برنامه هرشب از شبکه نسیم ساعت 23 و تکرار برنامه روز بعد ساعت 11 صبح و 5بعد ازظهر پخش میشه!

برای اطلاعات بیشتر به این لینک بروید ◄◄ خندوانه

این مطلبُ مثلاً میخواستم خلاصه بگم !



از امروز ان شا الله روزی یک پست راجع به این برنامه تو این وبلاگ میزارم!

شاد باشید