+دیروز

بعد خیلی مدت ؛ صاحب یه نت درست حسابی شدم..

اومدم وبلاگ را چک کردم

بیشتر حواسم به کامنت ها بود

نظراتی که تعدادش خیییلی خیییلی کم تر انتظارم بود ولی اونایی کامنت گذاشتن خیلیییی خیلییی فراتر از انتظارم بود!!

یه سوالی برام پیش اومد اینکه:

اینکه بازدید کنندگان وبم چطوری ان؟

همشون یهویی فقط یه بار گهگداری اتفاقی میان وبم؟

اینکه یه عده کثیری اتفاقی میان و فقط اون چهار پنج نفر که کامنت گذاشتن ثابت اند؟

یا اینکه خودم محتمل تر میدونم اینکه بیش از نصف افراد ثابت اند و اندکی متغیر!

ذکر دو تا نکته الزامیست!

۱.این وبلاگ فعلا صرفا فقط به امید دل خودمه نه نظرات مخاطبان ولی مطمنا نظرات مخاطبان خیلی برام جذاب و مهمه و دوست دارم کامنت داشته باشم..فلذا اینکه کامنت هام کمه شاید فقط انگیزمو کم کنه..

۲.درست نیست هیچ قضاوتی راجع به مخاطبان وبم انجام بدم

ولی اینا داخل فضای مجازی بودند و به کنار..

اینا را گفتم تا برسم به اینجا که

من برای چند نفر اهمیت دارم؟

یا درست تر بگم بودن من برای چند نفر اهمیت داره؟

بودن من برای چند نفر فایده داره؟

 

از نظر من فضای مجازی فقط فضاش مجازیه وگرنه آدمایی حتی واقعی تر از فضای واقعی داره!!ارجاع به پست ...

 

چیزی که تصور داشتم اینکه حداقل بعد از ده روز یک نفر بیاد کامنت بزاره پس کجایی؟یا مثلا چرا نیستی؟داداش نمردی؟خوبی؟ینی کلا کمبود توجه بیداد میکنه!

منم عین خیالم نیس..

+ حرفای دانشجویی و دانشگاهی به زودی میزارم

+پست صرفا جهت جلب توجه !

+ تبریک عید قربان،عید غدیر ، تسلیت فاجعه منا و ...

+ممنون از کامنت گذاران ! انتظاراتی از بعضیا داشتم ..

عاشق این اهنگم:

http://s6.picofile.com/file/8215553434/03_Havasam_Be_Toe.mp3.html

 

بنیامین بهادری