دوست بلاگی عزیزی لطف کردن و منو به یه بازی وبلاگی دعوت کردن

نمردیم و به یه چیزی دعوت شدیم ^_^

مثه اینکه قراره بگیم با چیا تابستوتو سرمیکنیم!منتها من هنوز متوجه نشدم با چی باید سر کنیم یا با چی خودمون سر میکنیم :|

خیلی مختصر و مفید که بخوام بگم :

تابستون امسال من خلاصه شد تو این کارا :

1 - گوشی :

تلگرام چک میکنم که اغلب شامل کانال های خبری و تفریحیه ، از اونجایی که مدیریت کانال بچه های همکلاسی دستمه گاهی وقتا هم چارتا مطلب اونجا میزارم  ، یه گروه دورهمی با دوستان دانشگاهیهم داریم که اکثثرا شبا اختلاط(یا اخطلات) میکنیم! هر از چند گاهی هم Pv تشریف میبریم و در بعضی موارد هم تشریف میارن ^_^

خیلی اهل بازی نیستم تو گوشی !ولی خب جدیدا بازی soccer stars را بازی میکنم که به خاطر هدفمند بودن خوشم اومده ، بازی pro volleyball هم گه گداری  .. جدیداً یه دو سه هفته است که بازی "هی تاکسی" بازی میکنم!یه مقداری خنکه ولی خب برای وقت گذرونی خوبه !

 

2 - لپ تاپ :

بیشترین وقتی که برای استفاده از لپ تاپ گذاشتم بازی کردن بوده ! اکثراً Fifa 2015 !

هرچند سعی کردم Fifa 16 هم نصب کنم ولی نشد که نشد :(

البته از اونجایی که ترم تابستان مجازی تو دانشگاه خودمون برداشتم تقریبا از اواخر تیر با لپ تاپ درس هم میخوندم ! سیستم جالبی داشتن .. ارتباط با اسکایپ فور بیزنس هم به صدقه سری همین ترم تابستون یاد گرفتم

یه چند تا سفارش میکس فیلم هم از طرف خاله و دایی و اقوام دیگه داشتم که کم و بیش در حال انجام دادنم!

دیگه اینکه سایت خبری و ورزشی چک میکنم .. بازی تیم فانتزی انجام میدم..پیش بینی میکنم تو مسابقات

 

3- تلویزیون :

دورهمی و خندوانه شبکه نسیم دو تا از برنامه هایی بود که هم من و هم همه ی خانواده پیگیر بودیم .. انصافاً برنامه های خوبیه

یه مدت درگیر HD کردن شبکه های تلوزیون بودم :))

جدیدا المپیک شروع شده المپیک میبینم

و استقلالی هم هستم و بازی های استقلال را میبینم

موقع ظهر هم سر ناهار به همراه اعضا خانواده مشغول به تماشای سمت خدا هستیم ! از سخنرانی های حاج آقای ماندگاری لذت میبرم :)

 

4 - متفرقه :

متاسفانه این تابستون تا الان هیچ مسافرتی نداشتم ! البته فردا دارم میرم بیرجند برای امتحان ترم تابستان

یکی دو بار با دوستام رفتم یه دوری زدم..در حد پارک ساحلی شهرمون یا یه بارم رفتیم نمایشگاه متالورژی و یه دوری هم اصفهان گشتیم

این دو ماه تابستون شدیدا ً در گیر دکتر و بیمارستان بودم .. همونطور که تو پست های قبل هم گفتم یه مشکلی دارم به اسم "اسکولیوز" که متاسفانه درگیری ذهنی و روحی خیلی زیادی تو من و خانواده بوجود اورده ..

هزینه بالای عمل از یک طرف و از طرفی هم بیمه میگه زیر 18 سال هزینه هاش را قبول میکرده و الان نمیدونیم چیکار کنیم دقیقاً

ان شاالله ختم بخیر بشه..

 

و دیگه همین ..

 

ممنون از دعوت " باز آی "

وبلاگ من خیلی مخاطب نداره و من نمیدونم کیو باید دعوت کنم ولی ان شالله اگه "الیکا" خانم این پست را خوندن دعوت میشن به این بازی !