امروز بعد از کلاس شیمی(ساعت9:30) داشتیم با بچه ها(مهدی و مهدی)برمیگشتیم خونه!بعد یکی از مهدی ها به من گفت یه زنگ بزن به اون مهدی ببین آهنگ پیشوازش چیه!!!

من گوشی پیشم نبود!گفتم خب حالا خودت بگو چیه!!گفت درباره رهبر هستش و اینا..

من ناخودآگاه یاد یه سرود بود که تو دوران راهنمایی حفظش کرده بودیم برای گروه سرود افتادم!!وقتی از  بچه ها خدافظی کردم و مسیرم باهاشون جدا شد!تو راه همش فک میکردم که کل سرود یادم بیاد!!

فقط این یه تیکه اشو یادم میومد!:

ما دیگه نمیگذاریم دستای تو بسته بشه / مثه حیدر دلت از امّت خود خسته بشه

مثه سلمان و ابوذر در خونت میشنیم / ..

من خیلی از سرودش خوشم میومد!

الان که رسیدم خونه نسبتاً همش یادم اومد!با یه سرچ ساده آهنگ را پیداش کردم..

میذارمش اینجا که یادی از گذشته ها برام زنده بشه..


لینک دانلود صوتی آهنگ با حجم 3 مگابایت

* متن آهنگ در ادامه مطلب..

چشم تموم کائنات سوی عنایات علی/ رهبر ما خامنه ای تحت حمایت علی

رهبر فرزانه ما ای علی روزگار/ وارث خونهای پاک و از خمینی یادگار

یا علی جان مقتدای من تویی/ رهبر من ، مرجع من ، پیشوای من تویی

ما دیگه نمیگذاریم دستای تو بسته بشه/ مثل حیدر دلت از امت خود خسته بشه

مثل سلمان و ابوذر در خونت می شینیم/ آخه تو چهره تو تصویر حیدر می بینیم

بذار تا هر چی میخوان بگن ولی ما همینیم/ توی چهره علی عکس خمینی می بینیم

وقتی تو حرف میزنی اشکای ما جاری میشه/اگه تو گریه کنی بند دلها پاره میشه

رفقا بیاین باهم قدر علی رو بدونیم/ تا دم آخر باهاش همهع بسیجی بمونیم

خون تو رگهامونو هدیه به رهبر می کنیم/ پای عشق با همه سختی ها ما سر می کنیم

حرف تو برای ما حرف امام زمونه/ تا دم آخر آقا تو سینه هامون می مونه