چند وقت پیش با وبلاگ قبلیم تو یه مسابقه وبلاگ نویسی که تو شهرستان انجام شد شرکت کردم!به یاری دوستان تونستم دوم بشم!!(خدائیش خعلی حال داد)


توی جوایزی که میدادن یه کتاب هم بود به اسم "الان وقت استراحت نیست"!مجموعه خاطرات شهید حسین قجه ای!!(نویسنده و راوی این کتاب آقای احمد مدحی هستند)

شهید قجه ای همشهریمه!(زرین شهر / اصفهان)

تصمیم دارم چند تا از خاطرات قشنگ این کتاب را بزارم تو وب!

ادامه مطلب هم مختصری از زندگینامه شهید را براتون میذارم جهت آشنایی!


تاریخ تولد :عاشورای سال1337

نام پدر :حاج جواد

تاریخ شهادت : 1361/2/16

محل تولد :اصفهان /زرین‌شهر

طول مدت حیات :24

محل شهادت :جاده اهواز-خرمشهر

مزار شهید : گلستان شهدای زرین شهر

 

صبح عاشورای  سال 1337 حسینعلی در زرین شهر اصفهان در دستان خسته پدر کشاورزش جای گرفت و در سایه تربیت عالمانه پدر رشد نمود. در سن 7 سالگی به مدرسه رفت و تا اخذ مدرک دیپلم تحصیل نمود.

 از کودکی علاقه زیادی به ورزش کشتی داشت و به عنوان قهرمان اول شهرستان و استان اصفهان برای چند سال متوالی معرفی گشت و به مسابقات انتخابی تیم ملی راه یافت. سال 1353 وارد فعالیت‌های سیاسی شد. سال 1356 به قم مهاجرت کرد و توسط مأموران ساواک دستگیر شد. چند مرتبه نیز به منظور فعالیت‌های سیاسی به شیراز و قم سفر کرد.

 با پیروزی انقلاب به استخدام کمیته درآمد، چندی بعد به همراه دوستانش سپاه پاسداران زرین‌شهر را بنیان نهاد و خود نیز سبزپوش این نهاد مقدس گردید. قجه‌ای سپس به عنوان مسؤول یک گروه به سنندج رفت و چهارماه در این شهر خالصانه خدمت کرد.در بازگشت به زادگاهش مسئولیت عملیات سپاه پاسداران زرین شهر را به او سپردند.

برای مدتی نیز مسؤولیت توپخانه سپاه مریوان و دزلی را پذیرفت. هنوز مدتی نگذشته بود که به عنوان مسؤول عملیات سپاه مریوان و دزلی معرفی گردید. حسین ماهها با ضدانقلاب جنگید و در عملیات محمد رسول الله (ص) با سمت فرمانده عملیات حاضر شد.

 بعد از شرکت در عملیات فتح‌ المبین با سمت فرمانده گردان سلمان فارسی در عملیات بیت‌المقدس شرکت کرد و سرانجام در جاده اهواز – خرمشهر در تاریخ 1361/2/16 در سن 24 سالگی شربت شهادت را نوشید و بر اثر اصابت گلوله به سرش به دیدار حق شتافت

سلام بر آنان ، در روزی که زاده شدند و در روزی که شهید شدند

و در روزی که دیگر بار زنده برانگیخته خواهند شد