من چند وقته (دقیقا نمیدونم چند وقته ) وقتی میخندم به صورت کاملا اتوماتیک به صورت "خخخخخخ" میخندم!

ینی قشنگ از ته حلقم صدای "خخخخخ" را میشنوم!

امروز به دلایلی یهو از عصر شارژ شدم فوق العاده!

یه چیزی شد شروع کردم خندیدن (به صورتی که در قسمت فوقانی اشاره شد) مامانم یه جوری نگام کرد نیشام بسته شد!

حالا درسته تو فضای مجازی "خخخخخ" نشانه خنده است

ولی تو واقعیت خخخخخ خیلی صدای زشتی موقع خندیدن داره

باید رعایت کنم از این به بعد...


×خاطره صرفا جهت شادی روح شما:

اون اوایل که تازه به فضای مجازی اومده بودم..یادمه یه کامنت داشتم که اولش با "خخخ"شروع شده بود

منم از همه جا بیخبر فکر کردم اهانت کرده بنده خدا!

(راستش و ذهنم این بود که دیدی پیرمردها میخوان تف کنن گوشه خیابون یه خخخخ خیلی غلیظی میگن که خلطاشون کنده بشه(عووق)..یه چیز تو این مایه ها فکر میکردم..)

خلاصه یه مخاطب وبمون همون اول پرید :|