اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی


الامامِ التّقی النّقی و حُجّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری


الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً


مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍمِنْ اوْلیائِکَ



بلیط ماندن است مانده روی دستهای من            در این همه مسافر حرم نبود جای من؟


رفیق عازم سفر، فقط «سلام» را ببر                   سفارش مریض حضرت امام را ببر



** آخرین بار سه سال پیش رفتم مشهد

آخرای شهریور بود

آخرین بار تولد امام رضا مشهد بودم

خیلی دلم تنگه واسه حرم

واسه سقاخونه ی غلغله صحن انقلاب

واسه جلسات شبانه صحن جمهوری

واسه مباحثه های نصفه شب مدرسه پریزاد و دارالقران

واسه جایزه گرفتن تو مسابقات نماز صبح

واسه تاب خوردن تو صحن جامع رضوی

واسه دراز کشیدن تو صحن آزادی

واسه رفتن تو زیر زمین،همونجایی که میگن نزدیک ترین جا به قبره

واسه دور زدن تو رواق ها
 واسه رسیدن دستم به ضریح

واسه سلام دادن از راه دور وقتی خیلی شلوغه

دلم تنگه برای گم شدن تو حرمت مثه اون وقتا که بچه بودم

امام رضا دوباره صِدام کن بیام..خیلی دلتنگم

+ آخرین باری که رفتم مشهد بهترین باری بود که رفتم !


ولادت امام رضا (ع) مبارک..


~ آخ آخ آخ ! یادش بخیر اون "یا امام رئوف " تو صحن جامع رضوی ..


زیارت مجازی