سلام

پست یادواره شهید قجه ای:

سلام

همونطور که در این پست گفتم،اونروز رفتم شهدا برای برگزاری اولین یادواره در این حد در سطح شهر!

معمولاً اینطور یادواره ها کمتر تو شهرمون برگزار میشه..

معلوم بود خیلی برنامه ها واسه این یادواره دارند

ساعت تقریبا حول و حوش 6 بود که از خونه راه افتادیم !

چون با ماشین بودیم پنج دقیقه ای رسیدیم!

ولی ماشاالله خیلی خیلی شلوغ بود!طوری که مردم علاوه بر اینکه سالن برگزاری یادواره و فضای اختصاصی درون پرده را پرکرده بودند،حتی تو راهرو هم جا نبود بریم! (کلیک)

خب ما هم رفتیم قسمت پذیرایی!جاتون خالی یه کیک و شربتی خوردیم و رفتیم سر قبر پسرعموی شهیدم! (کلیک)

چون هوا خیلی گرم بود رفتیم تو سایه!بعضی رفقای قدیم(عباس.ش،عرفان.ع و ...)هم بودند..

حدوداً ساعتای 7،بیست کم (18:40) بود که من دوباره یه سر زدم ببینم خلوت شده یا نشده..

رفتم دیدم حداقل میشه تو راهرو را نگاه کرد(کلیک)!

واقعاً هم جمعیت خوبی اومده بود هم فضای کمی اختصاص داده بودند..

رفتم جلوتر (کلیک)

خیلی دوست داشتم برم داخل و از تو صحنه ها را ببینم ولی خب نمیشد!

یکم همینطور سر پا برنامه را دیدم

یه آقایی بود گویا از همرزمان شهید قجه ای بود،خاطرات زیبایی تعریف میکرد!

برنامه های تدارک دیده خیلی خیلی جالب بودند..

تا بالاخره یکی از مسئولین برگزاری اومد دم در گفت اون جلو جا هست که بشینید،منم از خدا خواسته رفتم داخل!(کلیک)

خاطرات جالبی و زیبایی نقل میکردند از شهید قجه ای!

یه برنامه دیگه ای هم داشتن که رونمایی از کتاب و نرم افزار و پوستر شهید حسین قجه ای بود..

همه چیز خیلی خوب پیش میرفت!به زیبایی تمام مادر شهید قجه ای از کتاب رونمایی کرد!

کتاب "پهلوان گود گرمدشت" نوشته گلعلی بابایی!

نرم افزار اندروید "فاتح خرمشهر"!

پوستر (کلیک)

قرار شد به عنوان هدیه پک کامل این سه محصول را به حضار بدهند..

و اینجا بود که موج عظیمی از انتقادات شروع شد..


بقیه پست رمز دار است!فقط به برخی افراد رمز داده میشود..

در آینده شاید رمز حذف شود